syg kamooo!!

Tuesday, July 14, 2009

T.A.G

di tag oleh skema RAWKSS.. heee

1.Apa perasan sekarang
[urm.. nak makan tapi mls turun cafe..]

2. Saya nak makan
[nasi lauk ayam bile da rase rajin nk turun]

3. Saya tak suka
[Org yang ske mengata sy dari balakng.. nk mngate, depan2 la beb.. ape.. x brani??!!!]

4. Impian saya
[ nk tolong kuage sy.. nk bls jasa ma ngn abah]

5. Haiwan yg saya tidak suka
[Lipas, cicak, katak, lintah n mende2 y membuatkan sy geli apabila melihatnye.. eeeerrr.]

6. Saya harapkan
[sy dan dye akn berkekalan hinga ke akhir hayat..]

7. Jika boleh diputarkan masa
[Saya pom akan putaaarrrrrr!!! hee.. ambik ayt abg mirul..]

8. Saya pada 10 thn akan datang
[da bekeje, ade kete, ade umah, ade suami n anak2.]

9. Hp saya adalah
[Sony Ericsson K530i.]

10. Saya pernah bercinta sebanyak
[2 kali..]

11. Saya suka pada?
["abg"]

12. Kawan2 saya
[baik n comel2.. cz sy pom comel hahaha..]

13. Pernah dikhianati
[pernah!!! xske22222!!! .. sgt menyakitkan.. uwww]

14. Senaraikan 5 orang untuk di tag
[abg, jaa, abg mirul (walaupun da tau, hee), annyys, n org yang sedang membaca blog nie..]

1 comment:

rasha said...

nk komen...
1.g la trun mkn.. jgn mls2.. nt kne gstrk plk...
2.sy rse nk mkn..
-ble rse rjin nk trun ke r ble rse lpo je..
3.org mengate blakg xskee.. tp yg mengata depan pn xske kn kn? sbnrye xske org mengate lgsung.. blakg,depn,ats, bwh, r dmne2 sje.,.
4. n berjaye dlm sgala ape yg dilakukn.. aminnnn...
5.termasuk ikan keli... huhuhu nk mkn...
6.dan hidup bahagia..aminnnn..
7. em.. spe abg mirul..
8. yg comel...
9. sy ade express music
10. sy pnn...
11. sy pn..
12.. hehehe
13. sy pn..
14. jaa? abg mirul?