syg kamooo!!

Sunday, July 19, 2009

...ePy sGt...

epy sgt2 arie nie..
ya allh aku x tau pe prasaan y nk digambarkan kat korng..
gembira, sedih, seme ade..

sbnarnye nie..
aku bukak laman web kementerian pengajian tinggi..
pastue kat "pengumuman penting" tue gtw

Semakan Calon Yang Layak Untuk Menduduki Ujian MedSi bagi Permohonan Biasiswa SLTP Dalam Negara 2009 boleh dibuat selepas 15 Julai 2009.

aku nie dok cari la kat ne nak wat semakan tue..
cz aku klik kat c2 xleh..
aku rase nk ngs jer time tue..
sebab aku takut aku terlepas nk g ujian tue kalo sekiranya aku dpt..

ya allah aku dok search kat google, yahoo pe la sme..
cz terlampau gabra..
pastue rinie..
aku x ingt aku klik kat ne pastue kuar lamn web portal kementerian
aku xtau pom kemntrian de portal..
huhu... nasib bk laa...

pas msukkan ic ngn kate laluan..
...............................
kuar mende nie....

SEMAKAN BERJAYA UNTUK MENDUDUKI UJIAN MEDSI BAGI
PERMOHONAN BIASISWA SLTP DALAM NEGARA 2009


TAHNIAH !




Nama : SITI NURUL AISHAH BT AHMAD NORDIN






Sukacita dimaklumkan saudara/saudari telah BERJAYA dalam pemilihan untuk menduduki ujian MEdSI bagi permohonan Biasiswa SLTP Dalam Negara 2009.




Peringatan :

Penentuan Tarikh, Tempat (mengikut IPT) dan Masa bagi Ujian MEdSI akan dimaklumkan dalam tempoh 2 minggu melalui Pejabat Hal Ehwal Pelajar di universiti masing-masing ( Sila ambil maklum supaya saudara/saudari tidak terlepas tarikh bagi ujian tersebut). Ujian tersebut akan dikendalikan oleh Bahagian Latihan dan Kerjaya, JPPKK.




Maklumat lanjut mengenai Ujian MEdSI boleh dirujuk kepada :




Nama Pegawai : Cik Suriah Binti Mohamad / Puan Nor Masita Sulaiman

No. Tel : 03-89394264 / 4267

Emel : suriah_mohamad@mohe.gov.my / mas@mohe.gov.my




Keputusan Jawatankuasa Biasiswa SLTP adalah muktamad dan sebarang rayuan tidak akan dilayan.

um.. syukur alhmdulillah...
doakan aku dpt jwab solan time ujian MEdSIngn jayanye ae..
amin...


No comments: